Модуль 10. Рефлексія.
З учасниками тренінгу обговорила, як можна використовувати різні техніки
постановки запитань; створила презентацію, документ, таблицю для того, щоб
підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів; Створила план впровадження теми та документ для
фасилітації; визначила наявність усіх складових свого Портфоліо;
знайшла Інтернет-ресурси з професійного
розвитку.
Зрозуміла, яким чином можна використовувати
комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів.Вчитель-фасилітатор повинен донести до учня думку про те, що основне у
навчанні – здатність до енергійного і грамотного пошуку знань. Хочеться
сподіватись, що всі отримані знання зможу використати у своїй педагогічній
діяльності.
Комментариев нет:
Отправить комментарий