четверг, 20 февраля 2014 г.

Модуль 10. Рефлексія.

Модуль 10. Рефлексія.
З учасниками тренінгу обговорила, як можна використовувати різні техніки постановки запитань; створила презентацію, документ, таблицю для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів; Створила план впровадження теми та документ для фасилітації; визначила наявність усіх складових свого Портфоліо; знайшла  Інтернет-ресурси з професійного розвитку. Зрозуміла, яким чином  можна використовувати комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів.Вчитель-фасилітатор повинен донести до учня думку про те, що основне у навчанні – здатність до енергійного і грамотного пошуку знань. Хочеться сподіватись, що всі отримані знання зможу використати у своїй педагогічній діяльності.

Комментариев нет:

Отправить комментарий