Модуль 5. Рефлексія.
Обговорила з учасниками тренінгу власні презентації щодо представлення ідей
проектів та оцінювання навчальних потреб учнів; а також як зробити проекти відповідними
вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм; розглянула закони щодо авторських прав та правил правомірного використання
робіт в освітніх проектах; створила список використаних джерел; розглянула, як
можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та
співпраці; оцінила Інтернет-ресурси щодо їх придатності для
використання в навчальних проектах; створила форми
оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій;
запланувала, використання інструментів
Інтернету для співпраці та комунікації в проектах. Цей модуль
допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання
Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий