Модуль 9. Рефлексія.
З учасниками тренінгу обговорила створені приклади
учнівських робіт та засоби їх оцінювання, а також, як допомогти учням стати
самоспрямованими в навчанні; проаналізувала шляхи здійснення диференціації
навчання учнів; створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в
навчанні та інструменти для підсумкового
оцінювання. Щоб
учні стали самостійними, вони мають виконувати роботу самостійно, але
цьому передує кропітка робота
вчителя. Крім того, треба подбати про учнів з особливими потребами
- давати їм завдання, з яким вони можуть впоратися, наприклад - виконують
роботу за шаблоном, що розробив учитель. Більш здібні учні можуть працювати із більш складними завданнями. Модуль був дуже
насиченим, я для себе відкрила багато нових методів по впровадженню диференційованого навчання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий