среда, 19 февраля 2014 г.

Модуль 9. Рефлексія.

Модуль 9. Рефлексія.
З учасниками тренінгу обговорила створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання, а також, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні; проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів; створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні та  інструменти для підсумкового оцінювання. Щоб учні стали самостійними, вони мають виконувати роботу самостійно, але цьому передує  кропітка робота вчителя. Крім того,  треба подбати про учнів з особливими потребами - давати їм завдання, з яким вони можуть впоратися, наприклад - виконують роботу за шаблоном, що розробив учитель. Більш здібні учні можуть працювати із  більш складними завданнями. Модуль був дуже насиченим, я для себе відкрила  багато нових методів по впровадженню диференційованого навчання. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий